Teknik sorunlar nedeniyle Türk Hava Yolları ve AnadoluJet yolcularına özel haklar sunuluyor

 



Dünyanın önde gelen havayolu şirketi Türk Hava Yolları (THY) ve acentesi AnadoluJet, sistemlerinde yaşanan teknik aksaklıklar nedeniyle etkilenen yolcularına özel bir dizi hak sunuyor. 01 Kasım 2023 tarihinden önce düzenlenmiş biletler için 01 Kasım 2023 - 02 Kasım 2023 tarihleri arasındaki seferlere kayıtlı olan tüm THY ve AnadoluJet yolcuları, 07 Kasım 2023 tarihine kadar belirtilen haklardan faydalanabilecekler.

1. Ücretsiz Rezervasyon Değişiklikleri: Yolcular, rezervasyonlarını ücretsiz olarak değiştirme hakkına sahiptirler. Uçuş saatleri geçmiş olmasına rağmen işlem yapmayan yolcular No-Show (uçuşa gelmedi) cezasıyla karşılaşmayacaklar.

2. İade Talepleri:

a) Hiç kullanılmamış biletler kesintisiz bir şekilde iade edilecektir.

b) Kısmi olarak kullanılmış ve seyahat tamamlanmamış biletler için, kullanılmamış uçuşlara ait iade işlemi kesintisiz bir şekilde gerçekleştirilecektir.

3. Uygulama Kapsamı: Yukarıdaki haklar sadece Türk Hava Yolları ve AnadoluJet tarafından icra edilen seferlere kayıtlı yolcular için geçerlidir.

Bilet değişiklikleri ve iade işlemleri, Türk Hava Yolları'nın satış ofisleri, çağrı merkezi veya biletin satın alındığı acenteler aracılığıyla gerçekleştirilebilir.

THY ve AnadoluJet, bu aksaklık nedeniyle oluşabilecek rahatsızlıkları en aza indirmek ve yolcularına en iyi hizmeti sunmak amacıyla bu özel hakları sunmaktadır. Yolcuların güvenli ve konforlu seyahatlerini sağlamak her iki havayolu şirketi için öncelikli bir hedef olarak belirtilmektedir. Yolcuların herhangi bir soru veya yardıma ihtiyaç duymaları durumunda şirketlere ulaşmaları tavsiye edilmektedir.

THY ve AnadoluJet, yolcularına bu özel hakları sunarak, güvenilir ve müşteri odaklı hizmetlerini bir kez daha kanıtlamış oluyorlar.
Top ad
Middle Ad 1
Parallax Ad
Middle Ad 2
Bottom Ad
Link copied to clipboard.