Google, NFT'li Oyun Reklamlarına Kapıyı Açıyor: Kripto Para Sektöründe Yeni Gelişmeler

 


Google, kripto para sektöründeki reklam politikasını güncellediğini duyurarak, blockchain tabanlı NFT'li oyun reklamlarına izin vereceğini açıkladı. Ancak, bu oyunların kumar veya kumar hizmetlerini teşvik etmemesi gerekecek.

15 Eylül 2023 tarihinden itibaren yürürlüğe girecek olan bu yeni politika değişikliği, NFT oyunlarını tanıtan projelere reklam verme fırsatı sunacak. Google'ın yayınladığı blog gönderisine göre, NFT oyunları, oyuncuların sanal karakterlerinin giyim, silahlar veya zırhlar gibi oyun içi öğelerini satın almalarına izin veren oyunlardır. Bu öğeler, kullanıcı deneyimini geliştirmek veya oyun içinde ilerlemelerine yardımcı olmak için kullanılır veya tüketilir.




Ancak, yeni politika kapsamında hala yasaklı olan bazı unsurlar bulunmaktadır. Özellikle, oyuncuların NFT'lerini ödüller (kripto paralar) için bahis yapmalarına veya stake etmelerine izin veren oyunların tanıtımları yasaklı kalmaya devam edecek. Ayrıca, NFT'leri içeren kumar oyunları da bu yeni politika çerçevesinde yasaklı olacak.

Google, 2018 yılında kripto para sektörü ile ilgili reklamları yasaklamıştı, ancak şirket yasağın kalıcı olup olmayacağı konusunda bir açıklama yapmadı. Google'ın o zamanki sürdürülebilir reklam direktörü Scott Spencer, kripto para reklamları için "aşırı dikkatli yaklaşılması gerektiğini" belirtmiş ve Google'ın bu tür reklamlardan zarar gördüğünü açıklamıştı.

Google, Haziran 2021'de platformunda reklam yapmalarına izin vermek için bazı kriterlere uyan "Amerika Birleşik Devletleri'ni hedefleyen kripto borsaları ve cüzdanlarını" içeren bazı şirketlere izin vermek için kripto reklam yasağını hafifletmişti.

Google'ın bu son politika değişikliği, kripto para ve NFT pazarının gelecekteki gelişmeleri için önemli bir adım olarak görülmektedir. Bu değişiklik, sektördeki projelerin reklam yapma ve büyüme fırsatlarını artırabilir.
Top ad
Middle Ad 1
Parallax Ad
Middle Ad 2
Bottom Ad
Link copied to clipboard.